O autoplinu

Informativna ponuda za ugradnju autoplina za novija vozila:

Cijena ugradnje plinskog sustava u Vaše vozilo direktno ubrizgavanje marke LANDIRENZO 3-4 cilindra je 6 000,00 kn za cilindrični spremnik (u prtljažnik vozila) ili 6 400,00 za spremnik na mjesto rezervnog kotača. Dosadašnja cijena u RH bila je 9 000,00 kn, ali od 01.01.2013. smo generalni zastupnici Landi Renza za RH i napravili smo akciju . Za vrijeme trajanja ugradnje 08:00-17:00 nudimo Vam besplatno zamjensko vozilo.Radimo više ugradnji dnevno tako da se potrebno prije naručiti na broj telefona 01/6235-323 ili 098/9777-987.Hvala.

Imamo i do 1500 kn jeftinijih uređaja, ali je onda uređaj lošije kvalitete. Preporučio bih Vam Landi Renzo ( sve komponente sustava su proizvedene od strane Landi Renza), jer je to uređaj koji tvornički (OEM – Original equipment manufacturer )ugrađuje VW grupacija ( Volkswagen, Seat, Škoda, Audi), GM grupacija ( Opel,Chevrolet) i RenaultNissanDacia grupacija, Fiat grupacija ( Alfa, Lancia i Fiat), PSA grupacija(Citroen i Peugeot ) , Hyundai Kia grupacija, Toyota ( za tržište Australije ) i Daimler Chrysler,znači svi svjetski proizvođači vozila koji prilikom sklapanja vozila na traci ugrađuju autoplin uređaj surađuju samo s Landi Renzom. Vjerojatno će se i ostali proizvođači, ukoliko se odluče tvornički ugrađivati autoplin, odlučiti za Landi Renzo jer je najveći i najkvalitetniji proizvođač autoplin opreme.

Vrlo bitna stvar je da su sve komponente od istog proizvođača, a ne gemišt Poljsko-Italijanskih komponenti (5 različitih komponenti od pet različitih proizvođača koji su kupljeni na tvorničkim rasprodajama). Izlaskom novog pravilnika o uređajima, opremi i sustavima za pogon motornih vozila plinom “Narodne novine”, broj78/14 od 27.06.2014., ugradnje takvih autoplin sustava su zabranjene ( autoplin kit mora imati homologaciju kao sustav, a ne samo komponente same za sebe ),dakle ugradnja autoplana bez homologacije sustava moguće je u RH za vozila Euro 5 i mlađe norme. Slični propisi su već na snazi u ostalm zemljama članicama Europske unije i to je razlog jeftinoj cijeni takvih uređaja,jer iz tih zemalja dolazi rashodovani i u tim zemljama neupotrebljivi dijelovi za autoplin.

Sustav Landi renzo smo ugradili u 100 vozila EKO TAXI ( Mitsubishi Lancer i Hyundai Elantra ), to su vozila koja rade 24 sata/dan u tri smjene i imaju od 250 000 – 300 000 km i još niti na jednom nismo vršili nikakve servisne zahvate na autoplinu osim redovite zamjene filtera. To sve govori o kvaliteti uređaja. Sa tom situacijom smo upoznati iz razloga što im dajemo besplatno održavanje plinske instalacije u zamjenu za reklamu cepelin na zadnjem braniku.”

LPG je internacionalna skraćenica od liquefied petroleum gas koja u prijevodu znači Ukapljeni Naftni Plin (skraćenica UNP se koristi u Pravilniku) smjesa propana i butana, a u literaturi je moguće naići  na nazive propan-butan; UNP; GPL; BTP (benzinski tekući plin); dok je ustaljeni naziv autoplin. Autoplin je alternativno gorivo koje je trenutno najekonomičnije, a ujedno i ekološki prihvatljivo.

Plinski pogon moguće je ugraditi u sva vozila benzinski pogon. Novija tehnologija omogućuje ugradnju plina u sva vozila, kao i u generaciju motora s direktnim ubrizgavanjem benzina.

Autoplin zbog svojih karakteristika ima povoljan utjecaj na motor:

  • tiši i mirniji rad motora
  • vijek trajanja motora povećava se za oko 35%
  • potpuno sagorijevanje smjese plin-zrak u cilindrima motora ne dovodi do gubitka goriva u ispušnim plinovima
  • veća trajnost ulja u motoru (duže vremena zadržava vlastite karakteristike, jer se ne razgrađuje s benzinom)
  • ne dopušta stvaranje korozije koja nastaje prisustvom aditiva koji se dodaju benzinu radi poboljšanja njegovih osobina
  • udvostručuje se vijek katalizatora i lambda sonde
  • čišći ispušni plinovi

Ovisno o veličini spremnika koja se ugrađuje i o tipu vozila u koje se ugrađuje plinska instalacija gubi se u prosjeku 20-30% prostora u prtljažniku.
Torodialni spremnici ugrađuju se u prostor namijenjen za rezervnu gumu, te samom njihovom ugradnjom prtljažnik ostaje slobodan.

Prilikom ugradnje klasične plinske instalacije na brzini vozilo gubi oko 5%, a na snazi oko 10%, dok je rad motora tiši i mirniji. Kod direktnog ubrizgavanja gubitak snage je gotovo zanemariv, a po testovima proizvođača plinskih uređaja iznosi manje od 2%.

Poslije ugradnje nije potrebno napraviti atest već samo snimanje i tehnički pregled ugrađene plinske instalacije koji košta cca 950,00 kn. Prvi takav pregled ne može se obaviti u svim stanicama tehničkog pregleda, pa se nakon ugradnje raspitajte gdje se u Vašoj blizini može obaviti prvi tehnički pregled nakon ugradnje.